Handelsbetingelser

Bestilling


KØB trin-for-trin 
Find den ønskede vare. 
Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på symbolet “Læg i kurv”. 
Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere. 
Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boxen med antal. ‘Opdater kurv’, hvis du vil se prisen efter ændringerne. 
Herefter går du til kassen. Skærmbilledet hedder “Gå til kassen”. 
På næste skærmbillede vælger du betalingsform og forsendelse. 
Herefter skal du indtaste kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse. Klik “Forsæt”. 
Bekræft ordre – opsamling af bestilling og en data du har indtastet. 
Din bestilling bliver først afsendt, når du klikker på “Afslut køb”. Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført. 
Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger. 
Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse.

Betaling


Betalingskort
SnapShop modtager betaling med Dankort, VISA-Dankort, VISA Electron, VISA, MasterCard & JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

SnapShop krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Bankindbetaling
SnapShop modtager betaling pr. bankindbetaling. Der tilllæges et gebyr på DKK 10 ved betaling pr. bankindbetaling.

SnapShop Bankoplysninger:

Bank: Broager Sparekasse
Reg. Nr.: 9797
Kontonr.: 0000392022

Fortrydelsesret, Reklamationsret & Aftaleindgåelse

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer – se punktet ”Reklamation og varereturnering”.

Reklamationsret:
SnapShop yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles snapshop indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder snapshop returneringsomkostninger i rimeligt omfang. 

Reklamation og varereturnering 
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: 

SnapShop
Storegade 38
6200 Aabenraa
Email: kundeservice@snapshop.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. 

Refusion 
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og SnapShop har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

De viste fotos kan afvige fra produktet.

Aftaleindgåelse:
SnapShop sørger for levering med Post Danmark (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. snapshop kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender SnapShop naturligvis en ny leverance uden beregning. 

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. SnapShop tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. Som afsender kan du evt. vælge leveringsdatoen én dag tidligere for at kompensere for dette. 

Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.

SnapShop yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles snapshop indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder snapshop returneringsomkostninger i rimeligt omfang. 



Databeskyttelse, Dataopbevaring, Cookies

Ingen personlige oplysninger der registreres på snapshop, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos snapshop.

I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er godkendt udbyder med godkendelse fra E-mærket. 

Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen “Funktioner” og menupunktet “Internetindstillinger”. 

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på krypteret form, og gemmes i 5 år. Selve “kontrakten” (købsaftalen) lagres ikke hos SnapShop på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status. 

Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes! 

Man kan desuden valgfrit få sin mailadresse optaget på en mailingliste hos SnapShop, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra snapshop. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes som man ønsker. 

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes.


Kommissionsvarer
Vi formidler brugt udstyr på vegne af vores kunder. Udstyret er testet og fundet funktionsdygtigt efter vores professionelle skøn. Der er oprettet kategorier til bedre formidling af varernes stand. Snapshop yder ikke garanti på varerene, og kan ikke tages til ansvar for evt. fejl. Ved interesse i en vare, må der rettes henvendelse til Kundeservice på mail. Priserne på de enkelte varer bliver fastsat af kunden.